Wednesday, October 26, 2011

Tahun ini 2011 sudah nak tutup buku. apabila saya belek-belek diari. tertengok la sejarah harga emas sebelum ni.. cuba lihat pada jadual di bawah, saya tunjukkan pada anda harga emas yang paling tinggi pernah tercatat tahun ini (2011). 


Harga tertinggi bagi tahun (2011), berlaku pada 23/08/2011. Cuba kita tengok pada harga emas bar 10gram. Apa?????, pada masa tu, harga tinggi wooo.. rm2038.. 


jika kita  bandingkan dengan harga sekarang..-> cuba layari www.publicdinar.com.my.. harga sekarang masih di tahap rendah kan. (masa masa article ni di tulis)

pada pendapat saya yang tak pandai ni, tak mustahil harganya akan naik sehingga ke tahap harga itu (tertinggi) atau mungkin lebih lagi di akhir tahun 2011.

jadi apa tunggu lagi.. peluang terbuka luas di depan mata.. walaupun anda bukan dealer.. saya boleh tolong lock kan untuk anda.. cuma telefon atau sms.. insyaAllah saya akan layan anda dengan senyuman. 






0 comments:

Post a Comment